Resultaten voor frontoffice medewerker

 
frontoffice medewerker
Hotel vacature Amsterdam Front Office Medewerker/ster werken bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.
Je bent overtuigend en gastvrij met goede communicatie vaardigheden en persoonlijke presentatie. Je bent comfortabel met standaard computerpakketten en reserverings systemen zoals OnQ zal gewenst zijn. Eerdere ervaring in een gelijkwaardige positie als Receptionist Switchboard Medewerker of een klantvriendelijke omgeving zal voordelig zijn. Bovenal ben je een goede teamspeler en ben je in staat om je ware passie voor perfecte service te laten zien. DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Oosterdoksstraat 4 1011DK Amsterdam Noord-Holland. E-mail deze vacature Print deze vacature. Reageer op deze vacature. Sollicitatie gaat direct naar het DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Stuur je brief met C.V.
10 eigenschappen van de front office medewerker.
Medewerkers die in de front office van een organisatie werken kunnen de reputatie van de organisatie maken én breken. Zij nemen dus een belangrijke positie in. Wat zijn de eigenschappen van de front office medewerker? De checklist van Rupesh Patel CEO van SmartGuests.com geeft inzicht in welke eigenschappen belangrijk zijn voor een gastvrije front office medewerker. Toegegeven ze zijn vooral van toepassing op een front office medewerker in een hotel maar met een beetje fantasie zijn ze ook goed bruikbaar voor een servicedesk-medewerker in een facilitaire omgeving.
Front office medewerker Beroepen Horecasterren Alles over leren en werken in de horeca.
Als Front office medewerker werk je aan de voorkant van een horecabedrijf. Je bent vaak de eerste die de gasten tegenkomen. Je neemt reserveringen aan of geeft ze informatie. Dit beroep is dan ook vaak nodig in hotels vakantieparken of congrescentra. Je ontvangt de gasten checkt ze in en ondersteunt ze bij hun vertrek. Je geeft informatie en advies en doet licht administratieve werkzaamheden. Daarbij communiceer je met alle afdelingen. Het leuke van dit beroep is dat je het gezicht bent van het bedrijf waar je werkt.
Vacature Front-office medewerker Burgerzaken in Diverse regio's Aethon.
Opleiding HBO / WO /. Klantvriendelijkheid en goede dienstverlening aan burgers staan bij jou hoog in het vaandel. Jij vindt het leuk om mensen aan de balie en telefonisch met allerlei verschillende zaken te helpen vragen nauwgezet te beantwoorden en belangrijke documenten voor hen op te stellen. Uiteraard ben jij op de hoogte van alles wat de afdeling Burgerzaken omvat.
Allround Frontoffice medewerker Noorderlink.
Voor de afdeling Klant Contact Centrum zijn we op zoek naar een enthousiaste. voor 24 uren per week schaal 7 max. 2.91300 bruto bij een 36-urige werkweek. De taken van de allround frontoffice medewerker. Als allround Frontoffice medewerker van het Klant Contact Centrum ben je via telefoon e-mail twitter Facebook en fysiek het eerste aanspreekpunt voor alle producten en diensten van de gemeentelijke organisatie. Ben je tevens het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van Delfzijl en Loppersum voor het Centrum voor Jeugd en gezin. over belastingen voorzieningen Wmo vergunningen en Burgerzaken. De inhoud van de vragen kan om informatie verzoeken en/of klachten gaan. Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan de optimalisatie van de dienstverlening en dit te realiseren in teamverband.
Frontoffice medewerker gezocht bij Ikea Groningen YoungCapital.nl.
Tijdelijke financiële administratief medewerker gezocht voor Ziggo! Solliciteer voor het Recruitment Camp bij Aegon op 22 december! Kom naar de Recruitment Dag voor een baan in het buitenland! Frontoffice medewerker gezocht bij Ikea Groningen. Groningen Commercieel / Verkoop / Inkoop Callcenter / Customer Service Fulltime startersfunctie Parttime overdag Fulltime ervaren HBO Universiteit. Voor het landelijk Customer Support Center van Ikea zoeken we per 5 september frontoffice medewerkers. In overleg kan jij je flexibel inzetten voor 16 tot 32 uur. Jij bent het aanspreekpunt voor alle klanten die winkelen bij de winkels en de webwinkel van Ikea. We zoeken leergierige medewerkers met een HBO werk en denkniveau die ervaring in klantcontact hebben.
Werken bij Van der Valk.
Frontofficemedewerker 3 MBO-opleidingen ROC.nl.
Het mondeling en schriftelijk geven van advies en informatie om daarna producten en diensten te verkopen aan de klanten bezoekers en gasten zijn de belangrijkste taken van een front office medewerker. Dit kan men zowel in het Nederlands als in 2 moderne vreemde talen. De producten presenteert je op aantrekkelijke wijze en je houdt voorraden en prijzen op peil. Ook kan een taak afhankelijk van de bedrijfsformule het verzorgen van boekingen en reserveringen. Ook voert de front officemedewerker ondersteunende werkzaamheden uit. Binnen de opleiding werk je aan competenties kennis houding en vaardigheden. Via praktijkopdrachten in een groepje leer je dit in de vorm van lessen workshops hoorcolleges en inloopspreekuren. Toelatingseisen wat heb je nodig?
Frontofficemedewerker Bibliotheken.
De moderne bibliotheek heeft voor elke klantgroep een eigen winkel. De frontofficemedewerker is hun eerste aanspreekpunt en maakt de klant wegwijs in de digitale informatiejungle. Deze medewerker weet wat de bibliotheek te bieden heeft en is een echte ambassadeur van de organisatie. Tijdens deze opleiding verbeteren uw medewerkers de volgende competenties klantgerichtheid mediawijsheid ondernemerschap presenteren en het geven van informatie en advies. De opleiding bestaat uit vijf modules. Klantenservice en profilering van de bibliotheek. Medewerkers op niveau Klant en leenservice die zich verder willen ontwikkelen. 10 lesdagen doorlooptijd jaar. Benoemen en uitdragen van doel en functie van de bibliotheek.

Contacteer ons